torsdag 17 april 2008

Going bananas

Har hört av en tokig tjej att att offentligt äta banan och dricka mjölk är oförlåtligt nördig, men jag står upp för mejeriprodukterna å guleböjen!


Sitter på ett x2000 och lyssnar på Blonde on Blonde. Har redan djuplyssnat på Stone Roses och Håkans nya. Bob är rätt lagom på tåg. Bob är bra jämt.

Igårkväll var vi på mutbesök hos ett stort revisionsbolag i Örebro. Frossade i parmaskinka, mozarella-tomat-basilika och viiiin.
Tror jag skötte mig okey. Trots vin!

I Malmö ska de drickas vin! Massa viiin!

Ek har lovat att de finns viiin å spriit så att de räcker, men till vad?
Fylla sundet fullt med sorger? Eller att bli av mer alla sorger? Sorgenfrivägen ska jag gå förbi någon natt nu. Tog ett kort på den gladklingande skylten förra året. Har den på mobilen.

Träffade en gammal gymnastiklärare på tåget. En senig sak utan underhudsfett. Ständigt påminns man av det förflutna. Eller.. jaa jag har inte varit senig utan underhudsfett... menade mer teenage wasteland.

Är hungrig och bistron är dyr.
In med fler aktörer på spåret!

Inga kommentarer: